Шукати в цьому блозі

Перекладач

середа, 29 березня 2017 р.

Моя Батьківщина - Україна

Є щось святе в словах:
мій рідний край.
Для мене — це матусі ніжна пісня
І рідний сад, від квіту білосніжний,
І той калиновий у тихім лузі гай.

Для мене — це твої стежки й мої,
В містах і селах стоптані любовно,
Й пісень людські прозорі ручаї,
Усе, що серцю рідне невимовно.

Його історія... В ній стільки гіркоти.
І тим рідніш мені ти, краю рідний,
Що вже назад поламані мости,
І день встає, як райдуга подібний.
Цими чудовими словами Ліни Костенко розпочався квест для учнів нашого та сьомого класу. За допомогою картинок рослини-символи України ми об'єдналися у 7 груп (слово Україна має 7 букв). Кожна група працювала на семи станціях, де нас чекали орбітри з цікавими завданями. Пригадували історію України, впізнавали визначних особистостей, читали напам'ять вірші Т.Г.Шевченка, розгадували ребуси про творчість Шевченка, розповідали про наше село, складали пазл карта України. Та найбільше всім сподобалося завдання "Моє село в майбутньому". Кожна група запропонувала цікаві ідеї для покращення нашого села та втілела їх у своєму малюнку. Непомітно пролетіли 2 години. Всіх порадувало слова жюрі. Хоч найбільше балів набрала команда "Калина", але кожна група була нагороджена сертифікатом "Кращий в певній номінації". З матеріалами квесту можна познайомитися за посиланням.




Більше фото можна переглянути тут



Немає коментарів:

Дописати коментар